تبلیغات
جنگ جویان ایرانی
 
جنگ جویان ایرانی
زنده باد ایران اسلامی
                                                        
درباره وبلاگ

سلام به تمام بینندگان,این وبسایت رابرای رزمی كاران درست كردم تا اطلاعات کامل تری از دنیای رزمی داشته باشن.و از مطالب ما شگفت زده بشن.درضمن برای بازدیدبهترازاین سایت با فایر فاکس بازكنید.
مدیر وبلاگ : حسن زنگویی
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :





Powered by WebGozar

پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد
خرید مجموعه فیلم آموزش کاراته Karate Training Pack

برای خرید این مجموعه با ارزش به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب


نوع مطلب : دانلود، رزمی، 
برچسب ها : خرید مجموعه فیلم آموزش کاراته Karate Training Pack، آموزش کاراته، خرید مجموعه آموزش کاراته،
لینک های مرتبط :




اصطلاحات مخصوص باشگاه‌های ورزشی

در این مقاله شما را با 16 اصطلاح مخصوص باشگاه‌های ورزشی آشنا می کنیم.

خو گرفتن با محیط باشگاه، با معاشرت با دیگران خیلی راحت‌تر خواهد بود. در حقیقت اگر می‌خواهید با باشگاه ورزشی‌تان خو بگیرید، باید زبان باشگاه‌های ورزشی را بلد باشید! در این مقاله شما را با 16 اصطلاح مخصوص باشگاه‌های ورزشی آشنا می کنیم، از تجهیزات ورزشی گرفته، تا حرکات تمرینی و کلمات متداول باشگاهی. همچنین خواهیم گفت که چگونه دستورالعمل اجرای تمرینات یا چیزهایی که می‌شنوید را درک کنید.






نوع مطلب : ورزشی، رزمی، 
برچسب ها : اصطلاحات مخصوص باشگاه‌های ورزشی، کلمات مخصوص ورزشی،
لینک های مرتبط :




عوارض جبران نشدنی قرص‌های بدنسازی

‌مدرس دانشگاه ارومیه گفت: در مواردی استفاده کردن از قرص‌های بدنسازی موجب مرگ و فلج شدن فرد می‌شود.



ادامه مطلب


نوع مطلب : سلامت، ورزشی، 
برچسب ها : عوارض جبران نشدنی قرص‌های بدنسازی، قرص های بدنسازی،
لینک های مرتبط :




ترامادول دوپینگ نیست اما به شدت اعتیادآور است

دبیر کل سابق ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: به تمام ورزشکاران توصیه می‌کنم که برای کاهش دردهای عضلانی و رفع خستگی ناشی از تمرینات تحت هیچ شرایطی ترامادول مصرف نکنند.




ادامه مطلب


نوع مطلب : سلامت، ورزشی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




پنجشنبه 1 مرداد 1394 :: نویسنده : حسن زنگویی
رکوردشکنی پیرزن ۱۰۱ ساله در ورزشی سنگین
پیرزن ورزشکار ۱۰۱ ساله انگلیسی از یک برج بلند بالا رفت و با طناب محافظ از آن پایین آمد.
به گزارش جهان، مشرق‌نیوز در ادامه آورده است: «دوریس لونگ» که سالیان زیادی است ورزش می‌کند با بالا رفتن از برج اسپیناکر در شهر بندری پورتمورث، در عرض چند ثانیه، رکورد پایین آمدن از این برج ۹۴ متری را به نام خود ثبت کرد.


ادامه مطلب


نوع مطلب : سلامت، ورزشی، 
برچسب ها : رکوردشکنی پیرزن ۱۰۱ ساله، ورزش پیرزن،
لینک های مرتبط :




دخترِمحجبه رکورد جهان را شکست 

دونده دختر بحرینی درمسابقات جهانی کلمبیا رکورد ۴۰۰ متر جهان را جابه جا کرد.
دخترِمحجبه رکورد جهان را شکست + عکس
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، "سلوا عید ناصر" دونده ۱۷ ساله و مسلمان تیم ملی دوومیدانی بحرین با حجاب و پوشش اسلامی موفق به شکستن رکورد جهانی دوی ۴۰۰ متر شد.

عید ناصر در فینال دوی ۴۰۰ متر رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در "کالی کلمبیا" با زمان ۵۱ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه از خط پایان گذشت و ضمن کسب مدال طلا، رکورد جهانی این ماده را در بخش دختران در اختیار گرفت.


ادامه مطلب


نوع مطلب : ورزشی، 
برچسب ها : دخترِمحجبه رکورد جهان را شکست، دختر محجبه، ورزشکار با حجاب، دختر ورزشکار،
لینک های مرتبط :




هر رشته ورزشی سختی های خود را داشته و مهارت های ویژه ای را مطالبه می کند. زمانی که ورزشکاران در رقابت های رسمی به ورزش می پردازند به اندازه ای حرفه ای عمل می کنند که کمتر کسی گمان می کند در مشقت کامل بوده و یا چه راه دشواری را پشت سر گذاشته اند تا به این جا برسند.در هر ورزش سختی هایی بیش از آن که به چشم ما می آید وجود دارد. بعضی مواقع ورزشکار باید از سرعت و چالاکی، قدرت بدنی و زور بازو، تمرکز فکر و… بهره بگیرد. هر ورزشکاری باید به خوبی از توانایی های بدنی خود به ویژه چگونگی پاسخ قلب به فشارهای اعمال شده آگاه باشد تا جان خود را با خطر مرگ مواجه نکند. مدت زمانی که برای انجام یک رقابت ورزشی درنظر می گیرند هم از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال بازی فوتبال 90 دقیقه و مسابقه کشتی فقط 6 دقیقه است.

فهرست دشوارترین ورزش های  جهان


در ادامه مطلب مشاهده کنید...



ادامه مطلب


نوع مطلب : تاریخچه، ورزشی، رزمی، 
برچسب ها : سخت ترین ورزش های جهان کدامند؟، سخت ترین ورزش دنیا،
لینک های مرتبط :




سه شنبه 16 تیر 1394 :: نویسنده : حسن زنگویی

تمرینات تقویت مچ پا 
مچ پای قوی می تواند به تعادل و عملکرد بهتر منجر شود، و احتمال صدمات را کاهش دهد. در این مطلب چند حرکت را برای تقویت مچ پا ذکر می کنیم:
روش یک:
روی صندلی بنشینید و مطابق شکل طناب را از زیر یک پا رد کنید و دوسر آنرا بگیرید. پای خود را کمی بالا بیاورید و به طناب فشار بیاورید. در همین حالت مچ پای خود را به سمت راست و چپ بچرخانید و چند ثانیه در آن حالت نگهدارید.
همین کار را برای پای دیگر نیز انجام دهید.

 

به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب


نوع مطلب : سلامت، ورزشی، 
برچسب ها : تمرینات تقویت مچ پا، مچ پا ضعیف، قوی کردن مچ پا،
لینک های مرتبط :




تمرکز روی عضلات خاص باعث کاهش رشد عضلات سایر قسمت های بدن می شود

 

8 اشتباه که مانع از رشد عضلات می شود
هدف از تمرینات سخت، پرورش و رشد بیشتر عضلات و همچنین از بین بردن چربی های اضافه بدن است. اما پیش می آید با وجود اینکه سخت تمرین می کنید، گذشته از اینکه نتیجه نمی گیرید، بلکه عضلات دچار توقف در رشد می شوند و حتی عضلات تونیسیته (حالت طبیعی انقباض ملایم عضلات مخطط که تا قبل از دست‌خوردگی عصب آن به همان حال وجود دارد.) خود را نیز از دست می دهند!

مواردی که در این مقاله به آن اشاره می شود ، از جمله کارهایی است که باعث توقف رشد عضلات می شود.

 

به ادامه مطلب برو.



ادامه مطلب


نوع مطلب : سلامت، ورزشی، 
برچسب ها : مانع شدن رشد عضله، 8 اشتباه که مانع از رشد عضلات می شود،
لینک های مرتبط :




آموزش ماساژ برای رفع خستگی و کوفتگی
حتما" برایتان ییش آمده بعد از یک روز پرمشغله کاری کمی احساس کوفتگی و خستگی می‌کنید. اگرچه ممکن است یک دوش آب گرم کمی از خستگی و کوفتگی را از بین ببرد اما هیچ‌چیز اثر یک ماساژ ریلکسی ستون فقرات و پشت را ندارد. این ماساژ یکی از بهترین شیوه‌های است که می‌تواند به راحتی خستگی و کوفتگی را از شما دور کرده و با از بین بردن تنش‌ها و استرس‌های ناشی از زندگی روزمره حس خوبی به شما بدهد.

اجرای این ماساژ نه تنها شما را سرحال‌ می‌آورد بلکه مقاومت بدن‌تان را هم در برابر برخی بیماری‌ها بالا می‌برد!با ما باشید تا با آموزش ماساژ به جنگ خستگی بروید.


مرحله اول

برای اجرای این ماساژ نیاز به یک پتو دارید که آن را روی زمین پهن کنید و روی آن دراز بکشید. علاوه بر پتو به مقدار کمی روغن زیتون و یک توپ تنیس نیز احتیاج دارید. ضمن آنکه داشتن فضایی آرام با اکسیژن کافی به افزایش اثرگذاری ماساژ و تخلیه انرژی منفی و استرس و کوفتگی کمک می‌کند. دست‌های‌تان را با چند قطره روغن زیتون آغشته کنید و چند بار آن را به هم بمالید.

 

سپس از عضلات شانه شروع کنید. کف هر دو دست را روی عضلات بالای شانه بگذارید و با کمک سرانگشتان هر دو دست عضلات بالای شانه را ماساژ دهید. برای این کار لازم است با کمک سرانگشتان و کف دست‌تان و با ایجاد فشاری که منتهی به درد عضله نشود به تخلیه خستگی و کوفتی عضله شانه بپردازید. دقت کنید که همه عضلات سرشانه را به همین ترتیب در سمت راست و چپ ماساژ دهید.


به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب


نوع مطلب : سلامت، 
برچسب ها : ماساژ، رفع خستگی، درد عضلانی،
لینک های مرتبط :




اطلاعاتی از ورزش پارکور
پارکور (به فرانسوی: Parkour) یا هنر جابجایی (به فرانسوی: L'art du déplacement) یا شهرنوردی به پیشهاد گروه "رها" یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است.
 داوید بل، بنیان‌گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: جنبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است.

پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد. «کارایی» یکی از مهم ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند.
به کسانی که از اصول پارکور در زندگی خود بهره می‌برند «تراسور» گفته می‌شود.


به ادامه مطلب برو.



ادامه مطلب


نوع مطلب : پارکور مشهد، پارکور، ورزشی، تاریخچه، 
برچسب ها : اطلاعاتی از ورزش پارکور، تاریخچه پارکور، پارکور، ورزش پارکور،
لینک های مرتبط :




با جند حرکت ورزشی ساده میتوان اندامی متناسب داشت‎

 

چند حرکت ورزشی برای سفت کردن عضلات ران ،شکم و باسن (+تصاویر)

تناسب اندام به تقویت عضلات به‌ویژه تقویت عضلات شکم و تنه، نیاز دارد و این امر نیز مستلزم انجام تمرینات ورزشی مشخصی است که برای نتیجه گرفتن باید به طور مداوم انجام شوند.

اهمیت به تناسب اندام این روزها بخش اعظمی از جامعه را به خود اختصاص داده است. خیلی ها دوست دارند اندام متناسبی داشته باشند اما یا واقعا" وقت ندارند و یا اینکه به باشگاه و دستگاه های بدنسازی دسترسی ندارند. در این مطلب چند حرکت ساده را انتخاب کرده ایم که روی تقویت عضلات ران، باسن و شکم و سفت کردن عضلات این بخشها تأثیر دارد.

 

هر حرکت در ۳ ست انجام و به مدت ۶۰ ثانیه تکرار می شود. مدت زمان استراحت بین حرکات نیز ۳۰ ثانیه است. فراموش نکنید، قبل از شروع این حرکات ورزشی بدن را به خوبی گرم کنید.


به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب


نوع مطلب : سلامت، 
برچسب ها : سفت کردن شکم، سفت کردن باسن، سفت کردن عضله،
لینک های مرتبط :




ورزش برای زانو درد


چند ورزش برای زانو درد (+تصاویر)
غالبا زانودرد در اثر استفاده بیش از حد، کم تحرکی، گرم و سرد نکردن بدن موقع ورزش و یا کشش نامناسب بدن عارض می‌شود. در این مطلب 7 ورزش برای زانو درد را بیان می کنیم.

ورزش برای درد زانو


به ادامه مطلب بروید.




ادامه مطلب


نوع مطلب : سلامت، 
برچسب ها : چند ورزش مفید برای زانو درد، رفع زانو درد، زانو درد،
لینک های مرتبط :






( کل صفحات : 11 )    1   2   3   4   5   6   7   ...