تبلیغات
جنگ جویان ایرانی - معرفی چند روش برای حجیم کردن عضله
 
جنگ جویان ایرانی
زنده باد ایران اسلامی
                                                        
درباره وبلاگ

سلام به تمام بینندگان,این وبسایت رابرای رزمی كاران درست كردم تا اطلاعات کامل تری از دنیای رزمی داشته باشن.و از مطالب ما شگفت زده بشن.درضمن برای بازدیدبهترازاین سایت با فایر فاکس بازكنید.
مدیر وبلاگ : حسن زنگویی
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :





Powered by WebGozar

پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد

معرفی چند روش برای حجیم کردن عضله

بامعرفی چند روش برای داشتن عضله ای حجیم و رعایت چند نکته می توانید افزایش حجم عضله را تجربه کنید.

1.مکررا پروتیین بخورید

ازپروتیین های حیوانی بیشتر استفاده کنید .هر روزحد اقل یک گرم پروتئین به ازای هر پوند(نیم کیلوگرم) راصرف بدنتان کنید . این مقدار تعیین شده را به پنج وعده غذایی تقسیم کنید وسه ساعت بین هر وعده فاصله بیندازید.

2.تاآنجایی که میتوانید کارهای سنگین انجام دهید.

انجام تمرینات سنگین برای فشار آوردن به عضلات به جهت ایجاد استقامت بالاو قوی شدن بدن می باشد . شما مجبور نیستید مانند قهرمانان بدنسازی تمرین کنید ولی سعی کنید در تکرار تمرین هایتان شدت آن وسنگین بودن وزنه ها را افزایش دهید.

3.از تکرار های مناسب برای تمرین هایتان استفاده کنید

اجرا کردن مجموعه های پنج تکراری باعث افزایش قدرت در بدن شما می شود. قدرتی که از اجرای بالاتر از 10 تکرار به طور مداوم به دست نمی آید سعی کنید درتمرین هایتان دامنه تکرارهاما بین 6 الی 10 بار باشد .در تکرارهای بالاترتمرینات باید برای شکم .جلو بازووساق پا انجام گیرد.


4.همواره بر روی اصول اولیه تمرین توجه داشته باشید

شما باید در تمریناتتان برروی لیفتک های مرکب باوزنه های آزاد تاکید بیشتری داشته باشید(تمرین با هالترکه همزمان فشار بیشتری برروی یک قسمت بدن می آورد) لیفتک های ترکیبی وکلیدی(مانند اسکات. ددلیفت. روئینگ. پرس سینه وپرس شانه)

5.برمدت زمان تمریناتتان بیفزائید

تکرارهای تمرین راباسعی فراوان بیشتر کنید وقتی یک تکرارراکامل ودرست انجام ندادید سراغ تکراردیگری نروید. باانجام تکرارهای درست ومتوالی میتوانید اجراهای خوبی داشته باشید.

6. به اندازه کافی استراحت کنید تاخوب رشد کنید

شما وقتی رشد میکنید که تمرین نمی کنید. سعی کنیدبین تمرین هایی که روی یک بخش (ساق پا یاعضله شکم) ازبدن انجام می دهید 4روز استراحت داشته باشید.تمرین کاردیود وفعالیت های دیگر راتاحدودی کم کنید حداقل به 7تا8 ساعت خواب کافی نیاز دارید.

7. ساختار بدنی خودرا کاملا تقویت نمایید

یک برنامه معین برای تقویت ساختاراسکلتی وعضلانی بدن خود تعیین کنید تابه یک رشد مناسب دست یابید بر روی تقویت شانه ها بیشتر از نواحی دیگر تاکید نمایید. برای داشتن فیزیک متعادل(شکل7) تلاش وبرنامه ریزی دقیقی انجام دهید.


8. از انجام تمرینات زیاد بپرهیزید

انجام تمرینات بدون استراحت کافی بدن را آسیب پذیرمی کند. مصرف کالری زیاد چربی بدن را بالا برده وباعث افزایش عضله نمی شود.از وزنه های سنگین کمتر استفاده کنید تابدن شما در معرض صدمات سنگین قرار نگیرد. استفاده بیش از حد مکملها باعث بروزناراحتی وبیماری در شما می شود. بایک برنامه متعادل بدنی خوش اندام وقوی خواهید داشت.

منبع:http://gyms.blogfa.com





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط : مطالب رزمی،




پنجشنبه 16 آذر 1396 09:30 بعد از ظهر
Its not my first time to visit this web page, i am visiting
this web page dailly and take good data from
here every day.
شنبه 18 شهریور 1396 05:02 قبل از ظهر
I could not resist commenting. Well written!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر