تبلیغات
جنگ جویان ایرانی - ورزش وتغذیه
 
جنگ جویان ایرانی
زنده باد ایران اسلامی
                                                        
درباره وبلاگ

سلام به تمام بینندگان,این وبسایت رابرای رزمی كاران درست كردم تا اطلاعات کامل تری از دنیای رزمی داشته باشن.و از مطالب ما شگفت زده بشن.درضمن برای بازدیدبهترازاین سایت با فایر فاکس بازكنید.
مدیر وبلاگ : حسن زنگویی
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :





Powered by WebGozar

پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد
دوشنبه 29 اسفند 1390 :: نویسنده : حسن زنگویی

ورزش وتغذیه

تغذیه مناسب برای انجام ورزش امری مهم و ضروری به حساب می آید.سعی کنیدرژیم غذایی شما کامل ومتناسب با وزن بدنتان باشدبرای حمایت از بدن خودوتقویت سیستم ایمنی اندام هایتان باید کاملاقوی وعضلانی باشند.اگر میخواهید برای شرکت در یک مسابقه تمرینات خود را شروع کنید ازغذاها ونوشیدنی های مناسب استفاده کنید شما در این هنگام به تغذیه درست نیاز مبرم داریدتانتیجه مثبتی از مسابقه عایدتان شود.

دراینجا برای تغذیه ورزشکاران عملکرد هایی در نظر گرفته شده وبابهره گیری از آن میتوانید در مسابقات انرژی کافی داشته باشید:
1.بدن شما جهت عضلانی شدن به چربی.پروتئین وکربوهیدرات ها احتیاج فراوانی دارد سعی کنیدازکربوهیدرات بیشتراستفاده کنید.
2.قبل از شروع مسابقه غذا نخورید 3تا4ساعت پیش از آغاز مسابقه وعده غذایی خود را به پایان برسانیدوکمی استراحت کنید.




3.از مصرف غذاهای پرحجم وسرخ شده اجتناب کنید زیرابه کندی هضم میشوند وبرایتان درحین مسابقه مشکلات گوارشی به وجود می آورند.
4.ازغذا های سبک وپرکالری استفاده کنید تاانرژی زیادی را بتوانید ذخیره کنید.غذاهایی بخورید که هضم آن برای بدن سریع وراحت باشد.
5.یک ساعت قبل ازشروع مسابقه از خوردن غذا یا نوشیدنی های حاوی قندپرهیز کنید تادرزمان اجرای مسابقه دچار تشنگی مفرط نشوید.
6.مایعات فراوان بنوشید.یک تادوساعت پیش از برگزاری مسابقه نیم لیتر(2لیوان)آب میل کنید.
7. حداقل نیم ساعت مانده به زمان مسابقه یک یا یک ونیم لیوان آب بنوشید. اگر توانستید درحین مسابقه حتما آب بخوریدهر 10تا20 دقیقه(150 سی سی) یک تاسه چهارم لیوان آب بنوشید تاتشنگی بر شما غلبه نکند درغیر این صورت از ادامه مسابقه باز خواهید ماند و دچاربی حالی وخستگی زود رس می شوید.

منبع:http://gyms.blogfa.com





نوع مطلب :
برچسب ها : ورزش وتغذیه،
لینک های مرتبط :




 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر