تبلیغات
جنگ جویان ایرانی - عدم تمایل به ورزش؟!
 
جنگ جویان ایرانی
زنده باد ایران اسلامی
                                                        
درباره وبلاگ

سلام به تمام بینندگان,این وبسایت رابرای رزمی كاران درست كردم تا اطلاعات کامل تری از دنیای رزمی داشته باشن.و از مطالب ما شگفت زده بشن.درضمن برای بازدیدبهترازاین سایت با فایر فاکس بازكنید.
مدیر وبلاگ : حسن زنگویی
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :





Powered by WebGozar

پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمود احمدی نژاد
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1391 :: نویسنده : حسن زنگویی

عدم تمایل به ورزش
شما سالیان سال است که ورزش می کنید یا به ورزش کردن عادت کرده وتا حد امکان از کوچکترین لحظه ها برای تمرین وورزش استفاده کرده اید.حالا یکباره ورزش را کنار گذاشته اید ووقت یا حوصله ادامه به آن را ندارید.این حالت طبیعی است واکثر افراد دراین شرایط قرار گرفته اند باید به دنبال راه حلی برای آن باشید.هر شخصی دلیل خاصی برای ورزش نکردن خود داردجستجو کنید ببینیدچه دلیلی باعث شده

تا ورزش کردن را کنار بگذارید راه حل غلبه بر آن را پیداکنید.اغلب افراد ممکن است به سه دلیل وقت ورزش کردن را نداشته باشند:

دلیل اول:آسیب دیدن در ورزش
ممکن است در حین انجام ورزش از ناحیه ای دچار آسیب شده باشیدهمین مسئله باعث شده تااز ورزش دلسرد شوید وآن را کنار بگذارید.برنا امیدی خود غلبه کنیدواز فکر نرفتن به باشگاه بیرون بیایید.دردرجه اول به پزشک مراجعه کنیدتاعضو آسیب دیده تحت درمان قراربگیرد.در دوران استراحت هم می توانید نرمش های سبک انجام داده وبا این روش روحیه خود را بالا ببرید.
به عنوان مثال اگر از ناحیه پا آسیب دیده ایدورزش های مربوط به دست کمر وگردن را انجام بدهیدبه صورت نشسته هم می توان ورزش کرد با این ترفند به خود انگیزه تان را هم از دست نمی دهید.تمرکز خود را از آسیب دیدگی بیرون آورده وبه جنبه های دیگر فکر کنید.مثلا اگر در تمرین باشدت وزنه ها را می زدید یا پرتاب می کردید این بار آ رامتر وزنه پرتاب کنید.با قرار دادن زمان کافی برای استراحت به حفظ سلا متی خود کمک کنید.
دلیل دوم:نداشتن وقت مناسب
اکثر افرا دباکمبود وقت در طول روز مواجه هستند. شما از ابتدای روز بایدبه سرکار بروید به همسر فرزند وخانوادتان برسید گاهی باید برای دوستانتان وقت بگذارید مایحتاج روزانه را تهیه کنیدو...

کارهایی که هیچ وقت تمام شدنی نیستند وباپایان روز احساس می کنید هنوز تعدادی از آنها را انجام نداده اید.دیگر وقتی برای ورزش وباشگاه رفتن باقی نمی ماند.


راه حل های موجود:برای ورزش کردن برنامه ریزی کنیدسعی کنید به هر نحوی شده زمانی را برای ورزش انتخاب وراس یک ساعت مشخص
خود را به باشگاه برسانید مثل وقت دکتریا کار مهم دیگری که ضروری است وباید آن را انجام دهید.وقتی ساعت ورزش فرا می رسدتنبلی نکنید وطبق برنامه پیش بروید.از وقت خود برای تمرینات ورزشی به نحو احسن استفاده کنید.تمرینات ترکیبی پیشنهاد خوب وجالبی می باشد میتوانید با این کارچند ماهیچه را همزمان با هم ورزش بدهید.
باشگاهی را انتخاب کنید که در دسترستان باشد نزدیک ترین مکان به خانه ومحل کارتان را درنظر بگیرید که هروقت زمان اضافه داشتید به راحتی بتوانید به باشگاه بروید.از مربی خود کمک بگیریدازاوبخواهید برای زمان اندک شما تمرینات مناسبی را در اختیارتان قرار بدهد.
اگر فقط 30دقیقه درروز میتوانید ورزش کنید اصلا نگران نباشید با انجام
تمرینات مناسب میتوانید از نیم ساعت وقت خود بهترین استفاده راببرید.
حتما مجبور نیستیدچند ساعت در روز ورزش کنیدبا همین وقت کم هم میتوان بهترین نتیجه را گرفت.
دلیل سوم:عدم نتیجه گیری در ورزش
چند ماهی می شود که ورزش میکنید ولی احساس می کنید هیچ نتیجه ای از ورزش عایدتان نشده است.به همین خاطر خود را سرزنش می کنید
وانگیزه خود را برای ادامه ورزش از دست می دهید وآن را کنار می گذارید.باید علت را جستجو کنید سعی کنید برنامه ورزشی تان را مرور کرده وتغییراتی در آن به وجود بیاورید.
مربی خصوصی:اگر امکانش را داریدازمربی خصوصی کمک بگیرید.
با راهنمایی های اوخیلی زود برنامه ورزش تان تغییر کرده وبه شما برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان کمک می کند.
اهداف خود را مشخص کنید:قبل از ورزش خود را وزن کنید اگر درطول سه ماه ورزش یک کیلو هم کم نکرده اید ناراحت نشوید نباید انتظار داشته باشید درطی چند هفته وزن شما تغییر کند.اهداف بزرگ خود را به اهداف کوچک تقسیم کنید بااین روش تغییرات را به مرور مشاهده خواهید کرد.
تغذیه سالم:از غذاهای سالم استفاده کنید.رژیم غذایی خود را کنترل کنید
غذاهای کم چرب وپر کالری استفاده کنید.اگر عادت دارید هنگام تماشای تلویزیون یک ظرف پرتخمه یاتنقلات وشیرینی بخورید یا هنگام غذا خوردن نوشابه ونوشیدنی های الکل داراستفاده کنید دیگر شکایتی ازعدم

نتیجه گیری در ورزش نداشته باشید. باید هرچه سریعتر این روش نادرست را ترک کنید.بااین کار وزن تان بالا رفته وجلوی پیشرفت خود را خواهیدگرفت.یک برنامه غذایی مناسب وسالم برای تغذیه خود در نظر بگیریدتاهر چه سریعتربه نتیجه دلخواه در ورزش برسید .ازمیوه وسبزیجات تازه استفاده کنید .میتوانید از آجیل ومیوه های خشک شده به جای تنقلات چرب وشیرین استفاده کنید با این روش از اضافه وزن خود جلوگیری کرده وهم موادفیبر دار زیادی به بدنتان می رسانید.

منبع:http://gyms.blogfa.com





نوع مطلب :
برچسب ها : برنامه ورزشی، تمرینات مناسب، دچار آسیب، دست کمر وگردن، حفظ سلا متی، باشگاه رفتن،
لینک های مرتبط : مطلب ورزشی،




دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 12:18 بعد از ظهر
Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger,
and I was curious about your situation; we have created some nice practices and we are
looking to trade strategies with others, be sure to shoot me an e-mail if interested.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر